Risky Business Class
S13, E10: When five people are killed in a small plane crash a mile off the Vegas strip, the CSI team is called to investigate. Also, Sara feels the strain of having a long-distance relationship with Grissom when a former lover of hers is involved with the crash investigation. Pamela Reed and Josh Randall guest star. (TV-PG V)