Ritchie Has Two Mommies
S1, E9: Christine tries to behave maturely when Richard brings "new" Christine to breakfast with Ritchie so they can get to know each other. By the end of the day, Christine must compose herself in order to make a good impression at parents' night at Ritchie's school, but she is caught off guard when "new" Christine shows up there as well.