Ritual and Repetition
S2, E9: As the exorcism reaches a critical juncture, Tomas engages the demon in a desperate battle to save Andy's soul. Meanwhile, Marcus and Rose attempt to get the foster children off the island, but the demon has other plans. As the storm of the century descends upon the island, salvation may come from an unlikely source.