Ritual
S3, E2: Lisa hires help at Navy St. so Alvey can focus on training. Jay struggles to adjust to working life, while Garo tries to woo Ryan back to King Beast. Christina makes the best of a new situation, and Alvey forges a deeper bond with Nate.