Road From Hell
시즌 4, 에피소드 4: The Hoffman crew attempts to set up their washplant, but the jungle fights them every step of the way. The Dakota Boys find their first bedrock gold in the glory hole. In the Klondike, Parker gets more gold out of Little Blue than the Hoffmans ever did.