Road to Multi-Verse
Сезон 8, серия 1: With the help of an out-of-this-world remote control, Stewie and Brian travel through alternate universes, including a post-apocalyptic world, a parallel world run by dogs where humans are pets and a "Robot Chicken"-like existence.