Road to Rupert
Сезон 5, серия 9: When the family has a garage sale, Brian accidentally sells Stewie's beloved teddy bear Rupert. Stewie is so distraught that Brian takes him on a cross-country road trip to Aspen, CO. When they find the culprit, Stanford (Rob Lowe), Stewie challenges him to a ski-off to get Rupert back. Meanwhile, Peter loses his license, so Meg has to drive him around.