Road to Wasabi
S1, E6: For his birthday, Rudy throws himself a surprise birthday party and the kids scramble for gifts. When Kim gives Rudy an autographed picture of Bobby Wasabi, Jack one-ups her and recruits the former movie star himself to make a surprise visit.