시즌 1, 에피소드 5: Captain Vincent Kompany continues to motivate the City team and fuels their comradery, despite his injuries. The Carabao Cup provides Guardiola with an opportunity to showcase up-and-coming Academy talent. Former number one goalkeeper Claudio Bravo seeks redemption.