Roadside Murder
S2, E1: Theresa Wesolowski (22) was murdered on May 29, 1999. Police were baffled for nearly 10 years. They finally got a break in the case when a new DNA technique identified a co-worker, Mark Libecki, who was convicted of 1st degree murder in 2009.