Roadways and Renegades
S1, E2: Dolly now knows the truth behind Ryan and Kory's Tobots. She decides to join their team. In fact, she tries to LEAD them. Remembering Franklin's warnings about the malfunctioning cars, Ryan and Kory decide to investigate thinking it will bring them closer to finding their father. Dolly tries to get help from other classmates but suddenly a malfunctioning school bus puts the kids in trouble.