Rob Riggle
S12, E20: On an all-new episode of Ridiculousness, comedian and actor Rob Riggle joins Rob, Steelo, and Chanel as they visit a SKI DISASTER ACADEMY, celebrate some NORTH AMERICAN TURDS, and report the news while LIVE ON THE SCENE.