Robbing The Cradle: The Looting Of The Iraq Museum
S1, E1: 2003. Baghdad falls. Over the 36 -hour period the Iraq Museum is unprotected, 15,000 antiquities are stolen. The cash raised from their sale will be used by terrorists to fund a deadly campaign. These treasures from the ancient lands of Mesopotamia are irreplaceable. Their value to the story of human history? Beyond measure.