Robert Moves Back
S3, E25: When Robert and Amy get caught alone by some of Robert's fellow apartment tenants, they are desperate to find someplace, any place, where they can have some time to themselves. Ray comes to the rescue, at Debra's urging, by allowing Robert to move into their basement for awhile.