Robert's Date
S3, E15: Robert's entire demeanor changes when he starts clubbing with his patrol partner, Judy, and her friends. When he starts using expressions such as "This is so whack" and "I'm down with it" and showing up in mustard colored suits, Ray and the rest of the family find it hard to believe the extent to which Robert will go to fit in with his new friends.