Robotics
시즌 1, 에피소드 2: International terrorists are willing to die in attacks against civilians and military targets, in response, minimizing the loss of life has become an absolute priority. New technological allies could prove indispensable. Robots: mimicking human senses, detecting threats without being spotted.