Robots Love Cereal!
S1, E6: Bleep bloop and crunch crunch! Host Jay Pharoah introduces two mystery celebs hiding behind 3D animated filters. Darci Lynne Farmer, Gabrielle Nevaeh Green & Lex Lumpkin ask questions & gather clues to unveil our special guests!