Rock Bottom
S1, E8: After a potential murder weapon is found in the Joey Campbell case, the pressure is on for Preston and Ashe to utilize this newest piece of evidence to find out who is behind Joey’s death. Meanwhile, tensions continue to escalate between the investigators and the Sheriff’s department, leading to a potentially game-changing altercation, and Preston makes a rash decision regarding the Jesse Carr.