Rock the Living Rooms
Сезон 2, серия 2: The competition continues in week two as the teams tackle the first floor living spaces. From fancy doors to marble floors, each duo's unique strategy and design style flourishes, giving guest judge Page Turner a difficult task when choosing a winner.