Rockin' Robin
시즌 1, 에피소드 22: Sipowicz and Kelly investigate the stabbing death of a priest whose body was found in a park frequented by male prostitutes. While purchasing a used car for Andy Jr., Sipowicz uncovers information concerning a young girl who's been missing for over two years.