Rocky Mountain Murder
S1, E3: In the shadow of the Rockies, Carolyn Jansen, 43, is found dead, stuffed into a duct-taped container. Detectives have two suspects but no clear way to tell who is the killer. Forensics, and a fearless DA, will finally reveal Carolyn's murderer.