Rogue Planet
Сезон 1, серия 3: There are twice as many rogue planets as stars in the galaxy. So what might happen if a ringed planet the size of Neptune were on a collision course with Earth? Within a period of just four hours, as people flee in panic, the gravity from the rogue planet would tear apart the Moon.