Rogues' Gallery
S1, E11: Detective Gordon's assignment at Arkham Asylum gets off to a rocky start when the attack of an inmate ignites an investigation, leading him to meet Dr. Leslie Thompkins (recurring guest star Morena Baccarin). Meanwhile, Oswald Cobblepot continues to build his army.