The Not-Too-Late Show With Elmo Rohan Chand; Kane Brown
S2, E8: While Ernie preps Bert for a big football game, actor and tennis lover Rohan Chand suits up for a thrilling timed challenge. Later, country music star Kane Brown steps up to the plate for a song about the topic of the day: sports!