Roll Chickens Roll; Ramp Up, Up, and Away
Сезон 1, серия 6: Farmer MacBarm is hosting the Sunny Field Farm Chicken Roll, but the race gets off to a slow start when the chickens don't roll./Ranger Nat can't wait to see Pinecone's Comet, that is, until his telescope falls to the bottom of a cliff.