Rolling Dark
시즌 1, 에피소드 9: Jason and the SEAL team must rescue a Russian scientist and his wife and bring them across the Afghanistan border to safety as Chinese and Russian Special Forces close in, intent on stopping them. Also, Clay endures his first day with Jason’s unit.