Rolling in the Cheap
S1, E5: The Watsons prepare for Brittney's bachelorette party. Becky struggles to spend money buying furniture. The Tran family finds a pet photographer for Charisma's modeling portfolio shoot. The Claytons go to (free) therapy to save their marriage.