Rolling with BB-8 / Resistance On the Run
Сезон 1, серия 5: With the help of BB-8, Moxie and Ka-Pao rescue Roger. As the battle for the fate of the galaxy heats up, Moxie and team make their contribution to the survival of the Resistance.