Romanesque?A New Monumental Style
시즌 1, 에피소드 3: By 1100, many churches in western Europe were built using a range of local styles, all of which in some manner hearkened back to classical Roman forms. Here, explore the development of the Romanesque style and survey impressive examples of Romanesque cathedrals in France, Germany, Italy, and England.