Romeo and Juliet with Joseph Fiennes
시즌 2, 에피소드 6: Fiennes has a unique perspective on Romeo and Juliet. He played Shakespeare–both writing and performing as Romeo–in the film Shakespeare in Love. Now he wants to examine why it remains the most-performed of all Shakespeare plays.