Romeo
S3, E14: After a student is found murdered, Pierce tries to find the killer while defending the victim's boyfriend, who is believed to be mentally ill and guilty of the crime. Meanwhile, Pierce must confront his feelings as Kate and Donnie prepare for their wedding day.