Ron and Tammy
시즌 2, 에피소드 8: Leslie (Amy Poehler) is upset when she learns the library department wants to take over her lot. Making matters worse, the library is run by Ron's (Nick Offerman) ex-wife Tammy (played by Offerman's real-life wife Megan Mullally), who still has a powerful emotional hold on him. Meanwhile, Andy (Chris Pratt) gets a job in hopes of winning Ann (Rashida Jones) back. Aziz Ansari and Aubrey Plaza also star.