Ronny Bhiya Soorma
S2, E5: Vicky's moves bear fruit when Tanvi accuses Ronnie of betraying her trust. And, just when he needs them most, a rift appears between Ronnie Anwar and Kranti. Ronny decides to get back at Vicky.