Rookie
S5, E27: After Walker's former "Kick Drugs Out of America" star student, Joey Prado graduated from the Dallas Police Academy at the top of his class, Walker chooses him to take on a crucial but difficult assignment -- aborting drug dealers' plans to distribute free heroin in the schools.