Room 1402
S1, E1: L.A.'s infamous Cecil Hotel has seen its fair share of death. But few know it housed some of the most violent killers. While staying at The Cecil, one intrepid journalist is hot on the trail of L.A.'s latest murderer, resident Richard Ramirez.