Rough Night in Hump Junction
S5, E15: Alan worries that Charlie's womanizing is out of control. Recurring guest star JANE LYNCH ("The L Word") appears as Charlie's therapist, Dr. Freeman, and recurring guest star EMMANUELLE VAUGIER ("Saw II," "Saw IV") appears as Charlie's former fiancée, Mia.