Round Springfield
S6, E22: Bart gets appendicitis from a box of Krusty-O's cereal. While visiting him in the hospital, Lisa is dismayed to discover that her idol, jazzman Bleeding Gums Murphy, is also being treated there. When Bleeding Gums dies, a distraught Lisa gets a local radio station to play his album in tribute.