Routines and Habits to ‘Level-Up’ Your Learning with Jim Kwik
Сезон 1, серия 3: In this lesson, Jim Kwik, the world leader in accelerated learning, provides us with the simple tricks to up our learning game and speaks about how we all need to uncover our true potential.