Rowe'd Trip: Problem Solvers
S8, E4: Mike Rowe and his dirty crew take a drive in search of a cold beer, reminiscing about classic jobs from the show's history featuring innovators and problem solvers. They check in with some of the hard-working people that have appeared on the program.