Roy Rogers McFreely
S4, E12: When Stan forgets to pick up grenadine at the grocery store, Roger goes ballistic and vows to get him back by taking over a project close to his heart – the Homeowner’s Association. So when Roy Rogers McFreely is appointed chairman of the association and starts to abuse his power, Stan, Hayley and Steve lead the opposition to preserve the small town's "American" values and take the community back from "the man."