Royal Hide-and-Seek
S1, E1: The Know Where To Hide adventure begins at Paleis Soestdijk. Nine Celebrities play hide-and-seek, a game they all enjoyed as kids, but now with a thrilling twist. Who steps out of the spotlight and disappears into the shadows? Strategy, suspense, and surprises take hide-and-seek to the next level.