RPG's
S1, E6: How does one man turn a tank into rubble? Find out in this explosive episode as host Wil Willis travels to Sweden and California to fire the RPG-7, the AT-4, the Carl Gustav, the SMAW and brings down high-flying aerial targets with the Stinger missile.