Rubicon
S2, E12: Tensions between Clarke and Abby come to a head after Clarke crosses the line. Raven helps Bellamy navigate Mount Weather. Jaha and Murphy encounter a stranger who may not be what she seems. Octavia is prepared to fight for someone she loves. Meanwhile, things reach a breaking point at Mount Weather.