Ruby's Comet Adventure / Rusty's Messy Mishap
S2, E1: Ruby wants to see a comet fly by, and Rusty will do everything in his power to make sure his friend's wish comes true!Rusty and Ruby race to fix a leaking underwater oil pipeline before it pollutes the lake and makes it uninhabitable.