Ruby's Piano Practice / Max's Bath / Max's Bedtime
S1, E1: Ruby needs to practice "Twinkle Twinkle" for the school music recital but Max keeps interrupting her. Max is still hungry after Ruby makes him a sandwich because the sandwich isn't in him, it's all over him!