Rules of Blackjack
S3, E9: When a U.S. mercenary claiming to fight child trafficking abroad is apprehended at a remote Romanian border police outpost after the U.S. DOJ suspects his crew of embezzlement, Tate and Raines attempt to get him to flip on the leader of the group.