Rumor Has It
S1, E4: Typhani reprimands Kristyn and Morgan for the shenanigans they pulled at the marketing event. Morgan struggles to find the perfect barrel racing horse. Mimi's rumored interest in Morgan's boyfriend causes an epic cat fight.