Run, Bridgette Run or Forty-Eight Burnt Cupcakes & Graveyard Rum
Сезон 1, серия 5: In an episode done in the style of Run Lola Run, Bridge chooses three different paths on Father’s Day as she grapples with forgiving Rafi for baptizing Larry.