Run Cheetah Run
시즌 1, 에피소드 2: The zoo doctors go into hero mode, attempting to replace a missing bone in a cheetah’s shoulder and rescuing 16 macaws from a hoarding situation. They also perform pregnancy tests on rare mares, give baby polar bear cubs swimming lessons and treat rambunctious — but loveable — flamingos with leg problems.