Run Clay, Run!
S1, E1: American Idol runner-up Clay Aiken attempts to become the South’s first openly gay Congressman in a run for a North Carolina Congressional seat. In a tough primary, negative campaign ads and an underfunded team test his optimism. Then, on a too-close-to-call election night, a shocking twist propels him to an even tougher battle against the Republican incumbent in the general election.